Drobna pomoc w rozwoju

Temat na forum 'Pomoc' rozpoczęty przez użytkownika Lionheart233, 25 sierpnia 2015.

Drogi Forumowiczu,

jeśli chcesz brać aktywny udział w rozmowach lub otworzyć własny wątek na tym forum, to musisz przejść na nie z Twojego konta w grze. Jeśli go jeszcze nie masz, to musisz najpierw je założyć. Bardzo cieszymy na Twoje następne odwiedziny na naszym forum. „Przejdź do gry“
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. Lionheart233

Lionheart233 Czeladnik forum

Witam ,
    Jestem nowy w grze z tygodniem stazu i idzie coraz lepiej jedyne czego potrzebuje to bractwo , poniewaz ciagle mnie zatapiaja.

A moje pytanie do was w co najlepiej inwestowac punkty talentu i jak je rozlozyc oraz ile daja pkt zycia belki z utwardzanego drewna?
    Kolejne pytanko czy oplaca sie zainwestowac w miejsce na bron i rozbudowe za perly(Full ~ 3 mln perel.) Na ta chwile posiadam maks za zloto oraz design Supremacy , a jedyne co mi brak do szczescia to szaman voodo poz 2.

I czy full armat admiralskich to dobry wybor?
    Oczywiscie kasztele zostawie sobie na koniec w planach do konca tego roku :D

Z gory dziekuje za pomoc.

2. A wiec tak:
    A moje pytanie do was w co najlepiej inwestowac punkty talentu i jak je rozlozyc
    Na początek talenty najlepiej ułożyć w salwę do bota aby mieć większa salwę (ścieżka oguna oraz agwe), tracić mniej kulek i szybciej zarabiać perły chyba ze wolisz zbierać błyskotki to wtedy talenty ze ścieżki Legby. Potem kolejne talenty jeśli już zrobisz więcej to w zasięg albo prędkość (zależy od przyjętej taktyki :) )

ile daja pkt zycia belki z utwardzanego drewna?
    1200 PŻ każda

Kolejne pytanko czy oplaca sie zainwestowac w miejsce na bron i rozbudowe za perly(Full ~ 3 mln perel.)
    Zależy na czym chcesz się skupić - jeśli bicie NPC to tak a jeśli chcesz zbierać błyski to możesz troszkę poczekać lub częściowo rozbudować.

Na ta chwile posiadam maks za zloto oraz design Supremacy