Nikt nie pomyślał

Temat na forum 'Pomoc' rozpoczęty przez użytkownika Jan, 30 marca 2015.

Drogi Forumowiczu,

jeśli chcesz brać aktywny udział w rozmowach lub otworzyć własny wątek na tym forum, to musisz przejść na nie z Twojego konta w grze. Jeśli go jeszcze nie masz, to musisz najpierw je założyć. Bardzo cieszymy na Twoje następne odwiedziny na naszym forum. „Przejdź do gry“
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. Jan

Jan Forumowy żółtodziób

Ewent bardzo przyzwoity szczególnie dla najlepszych elit.
    Niestety jestem początkujący (grałem wcześniej więc znam grę bardzo dobrze)
    Jednak nowy statek od tego eventu 150 armat elitarnych, 5 talentów 1 kasztel garstka prochu, i kilka amuletów 200 tysięcy konfetti, trochę kluczy ewntowych kupione za euro. Nawet całkiem przyjemnie się gra udało się tym cudem ukończyć jeden raz wszystkie zadania. Po wpisaniu kodu pojawiły się 3 magiczne herby, 1 prastary herb, udało się też jeden zdobyć z Tezeusza ! ( to jest niesamowity sukces) okazało się że bez pomocnika nie można zakończyć mapy bonusowej bo ryba jest za szybka dla takiego stateczku więc podstawowa mapa 3 razy …
    i mam w końcu wymarzone 6 prastarych herbów ! Wow trzeba się pokusić o design (przybyło prędkości na 24 h kryształowy dar)

Startujemy ryba po godzinie zbita 40 k (oczywiście z konfetti salwa około 40k)
    Bierzemy się za Ladona i tu jest strasznie bo bije mnie po 8 k, ale czego nie robi się dla marzenia więc kolejna godzina i 10 milionów ma mniej a ja daję radę
    i nadchodzi tragedia ! Restart !

Tylko nikt nie pomyślał wcześniej że może zrobić jak z mapa bonusową podczas nieplanowanego restartu, aby w takiej sytuacji zaliczyć mapę i przyznać bonus !
    BP nie przydziela indywidualnych odszkodowań, ale też nikt nie przewidział takiej sytuacji (nie myślę żeby było to specjalne działanie) jednak działa to na niekorzyść BP
    żadnej ochoty do dalszej gry ….